Strona główna
Jak dotrzeć z usługami dla zdrowia i urody do klientów w Internecie?

28.04.2023

Jak dotrzeć z usługami dla zdrowia i urody do klientów w Internecie?

Jak dotrzeć z usługami dla zdrowia i urody do klientów w Internecie?

Promocja usług związanych ze zdrowiem i urodą w Internecie to ogromne możliwości. Jest wiele sposobów, jak sprawić, aby marka zyskała klientów. Jest to o tyle trudniejsze (w porównaniu z branżami, które jedynie sprzedają produkty wysyłkowo), że musisz swojego klienta również przekonać, że warto przyjść na zabieg lub inną usługę. Jest kilka możliwości, jak zrobić to skutecznie.

Przeczytaj również: Co daje strona internetowa i e-sklep dla firmy działającej w branży zdrowie i uroda?

Gdzie można promować usługi dla zdrowia i urody?

Social Media

Promocja firmy na Instagramie czy Facebooku lub TikToku to możliwość:

Przeczytaj również: Co daje strona internetowa i e-sklep dla firmy działającej w branży zdrowie i uroda?

  • poznania potrzeb grupy docelowej,

  • udostępniania darmowych treści (takich jak informacje o zabiegach czy metamorfozy przed i po lub porady urodowe),

  • szybkiego i łatwego kontaktu z klientami,

  • dotarcia do większej liczby klientów,

  • budowania rozpoznawalności marki,

  • skorzystania z płatnych reklam, które trafiają do konkretnej grupy klientów.

Strona internetowa

Oprócz fanpage warto założyć stronę internetową. Jest to korzystne, ponieważ:

Przeczytaj również: Marketing internetowy firmy z branży gastronomicznej – o co zadbać?

  • możesz analizować odbiorców i ich zainteresowania konkretnymi usługami,

  • możesz promować konkretne usługi i zamieścić o nich wyczerpujące informacje,

  • klienci mają dostęp do informacji zarówno o marce, jak i jej usługach 24/7,

  • kreujesz wizerunek i promujesz firmę,

  • utrzymujesz kontakt z klientami między innymi przez czat na żywo czy formularze (możesz także umawiać wizyty),

  • możesz kreować skuteczniejsze kampanie reklamowe, bo poznajesz grupę odbiorców,

  • możesz dołączyć do strony blog, w której będziesz dawać profesjonalne porady urodowo-zdrowotne.

Google – pozycjonowanie

Aby strona wysoko wyświetlała się w wynikach wyszukiwania, warto zadbać, aby były na niej przeprowadzone odpowiednie działania, takie jak:

  • dobór odpowiednich słów kluczowych związanych z urodą, zdrowiem, medycyną,

  • przygotowanie wartościowych treści, odpowiadających w pełni na pytania klientów,

  • przygotowanie atrakcyjnej witryny, bogatej w zdjęcia, grafiki, filmy,

  • zadbanie o prostotę i przejrzystość w użytkowaniu strony,

  • zapewnienie responsywności (strona otwiera się dobrze na każdym urządzeniu),

  • dbanie o wartościowe linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne (do portali o zdrowiu i urodzie, for internetowych),

  • bezpieczeństwo strony (certyfikat SSL),

  • szybkość ładowania witryny.

Jak dodatkowo promować usługi dla zdrowia urody?

Oprócz tych głównych działań promocji firmy usługowej, możesz również skorzystać z Wizytówki Google Mój Biznes (która pomoże Twoim klientom nie tylko odnaleźć drogę, ale także pokaże informacje o godzinach otwarcia, opinie i dane teleadresowe), systemu reklamowego Google Ads (który płatnie umieszcza Twoje reklamy na samym początku wyników wyszukiwań, pozwala na promowanie linków sponsorowanych czy konkretnych usług, wyświetlanych w różnych miejscach w sieci), e-mail marketingu (newslettera ze zniżką czy promocją, skierowanego do klientów, którzy już odwiedzili dane miejsce)

Warto zadbać o różnorodność działań promocji firmy w Internecie, a będziesz mieć pewność, że klienci odnajdą Twoją ofertę i z niej skorzystają. Skoordynowane działania strategii promocji firmy to przyszłość Twojej marki!