Promocja usług związanych ze zdrowiem i urodą w Internecie to ogromne możliwości. Jest wiele sposobów, jak sprawić, aby marka zyskała klientów. Jest to o tyle trudniejsze (w porównaniu z branżami, które jedynie sprzedają produkty wysyłkowo), że musisz swojego klienta również przekonać, że warto przyjść na zabieg lub inną usługę. Jest kilka możliwości, jak zrobić to skutecznie.
Przeczytaj również: Co daje strona internetowa i e-sklep dla firmy działającej w branży zdrowie i uroda?
Gdzie można promować usługi dla zdrowia i urody?
Social Media
Promocja firmy na Instagramie czy Facebooku lub TikToku to możliwość:
Przeczytaj również: Co daje strona internetowa i e-sklep dla firmy działającej w branży zdrowie i uroda?
-
poznania potrzeb grupy docelowej,
-
udostępniania darmowych treści (takich jak informacje o zabiegach czy metamorfozy przed i po lub porady urodowe),
-
szybkiego i łatwego kontaktu z klientami,
-
dotarcia do większej liczby klientów,
-
budowania rozpoznawalności marki,
-
skorzystania z płatnych reklam, które trafiają do konkretnej grupy klientów.
Strona internetowa
Oprócz fanpage warto założyć stronę internetową. Jest to korzystne, ponieważ:
Przeczytaj również: Marketing internetowy firmy z branży gastronomicznej – o co zadbać?
-
możesz analizować odbiorców i ich zainteresowania konkretnymi usługami,
-
możesz promować konkretne usługi i zamieścić o nich wyczerpujące informacje,
-
klienci mają dostęp do informacji zarówno o marce, jak i jej usługach 24/7,
-
kreujesz wizerunek i promujesz firmę,
-
utrzymujesz kontakt z klientami między innymi przez czat na żywo czy formularze (możesz także umawiać wizyty),
-
możesz kreować skuteczniejsze kampanie reklamowe, bo poznajesz grupę odbiorców,
-
możesz dołączyć do strony blog, w której będziesz dawać profesjonalne porady urodowo-zdrowotne.
Google – pozycjonowanie
Aby strona wysoko wyświetlała się w wynikach wyszukiwania, warto zadbać, aby były na niej przeprowadzone odpowiednie działania, takie jak:
-
dobór odpowiednich słów kluczowych związanych z urodą, zdrowiem, medycyną,
-
przygotowanie wartościowych treści, odpowiadających w pełni na pytania klientów,
-
przygotowanie atrakcyjnej witryny, bogatej w zdjęcia, grafiki, filmy,
-
zadbanie o prostotę i przejrzystość w użytkowaniu strony,
-
zapewnienie responsywności (strona otwiera się dobrze na każdym urządzeniu),
-
dbanie o wartościowe linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne (do portali o zdrowiu i urodzie, for internetowych),
-
bezpieczeństwo strony (certyfikat SSL),
-
szybkość ładowania witryny.
Jak dodatkowo promować usługi dla zdrowia urody?
Oprócz tych głównych działań promocji firmy usługowej, możesz również skorzystać z Wizytówki Google Mój Biznes (która pomoże Twoim klientom nie tylko odnaleźć drogę, ale także pokaże informacje o godzinach otwarcia, opinie i dane teleadresowe), systemu reklamowego Google Ads (który płatnie umieszcza Twoje reklamy na samym początku wyników wyszukiwań, pozwala na promowanie linków sponsorowanych czy konkretnych usług, wyświetlanych w różnych miejscach w sieci), e-mail marketingu (newslettera ze zniżką czy promocją, skierowanego do klientów, którzy już odwiedzili dane miejsce)
Warto zadbać o różnorodność działań promocji firmy w Internecie, a będziesz mieć pewność, że klienci odnajdą Twoją ofertę i z niej skorzystają. Skoordynowane działania strategii promocji firmy to przyszłość Twojej marki!